Un an plin…

Anul trecut, pe vremea asta, nu as fi crezut ca 2010 va fi un an cu atatea vise implinite!

Si acum, in plina nostalgie de toamna, vestile sunt foarte bune, pare-se ca voi fi suficient de ocupata incat sa nu am timp sa simt cum trece vremea…

Am bucuria sa va anunt ca particip la al zecelea sezon al emisiunii “Dansez pentru tine” . Am emotii, ma simt putin nesigura pentru ca am inceput sa dansez abia acum, insa am incredere ca, in acest cadru special, cu oameni atat de daruiti si de implicati si mai ales cu voi alaturi, totul va fi bine.

In cursul saptamanilor ce vor urma voi incerca sa va tin la curent cu tot ce se intampla, sa va daruiesc informatii interesante din procesul de pregatire, poze, etc.
Nu uitati sa urmariti si contul de Twitter .

Intre timp trebuie sa gasesc energia sa termin 2 materiale: albumul in duet cu Ovi si albumul de Colinde pe care l-am inregistrat, in mare parte, la inceputul anului, cu Sergiu Tuhutiu.

Va imbratisez cu drag si va multumesc ca v-ati bucurat pentru mine.

Leave a Reply

