Va multumim!

Nu mai stiu sa dorm fara griji. Dupa asa o perioada, somnul meu nu vine cu amintiri. Pana ieri, planurile mi-au acaparat majoritatea gandurilor si acum, cand fac rezumatul a ceea ce a fost, imi dau seama inca o data cat a fost de pretios tot ce am trait.
Mi s-a dat o picatura din viata pentru care am simtit ca am fost facuta si acum ca a trecut, totul pare un vis.

Sunt trista ca a trecut, sunt fericita ca v-am facut fericiti!
Sper ca, pe viitor, sa aduca cineva in Romania si bucuria unui loc 1.
Ovi si cu mine am facut tot ce s-a putut pentru acum.

Dragii mei, va multumim pentru tot ce ne-ati oferit!
Sustinerea voastra, mesajele, dragostea, bucuria, toate ne-au facut sa zburam. Am simtit fiecare rugaciune a voastra, fiecare gand bun si, datorita voua, am castigat si mai mult.

Romani de pretutindeni, va multumim ca ne-ati votat!

3 Responses to “Va multumim!”

  1. CatoiuRazvan Says:

    Felicitari Paula & Ovi pt performanta superba de la Eurovision !
    Mi-ati facut tot week-end-ul mult mai frumos si nici pana acum nu am incetat sa ma gandesc la Eurovision😀. Inainte de semifinala si finala am postat o gramada de comentarii pe http://www.eurovision.tv cu indemnuri sa voteze pt Romania. Sper ca am ajutat si eu putin🙂. Am auzit ca pe 17 o sa fii in Buzau, asa ca te astept cu drag in Pub T’Essence. De putin timp mi-am facut un cont pe twitter (CatoiuRazvan) si te-am pus la following. Te rog sa ma pui si u la following dak vrei (am inteles ca doar asa poti sa vezi ce postez). Iti doresc multa bafta in continuare !

  2. lucian Says:

    Hey Paula, un producator roman din underground te saluta si pe tine si pe Ovisi felicitari pentru reusita voastra!

  3. Muzica Says:

    Multumim pentru clipele de bucurie ce ne-au umplut sufletul anul acesta la Eurovision !


Leave a Reply

