Cu trei ore inainte…

Semifinala … Trei ore înainte.
Am repetat, a ieşit PREA BINE! Dacă ne iese la fel diseara, suntem cei mai fericiti! Doamne ajuta!
Ştiti cum mă simt? Eu nu ştiu. Nu simt emoţii, nu mai am, mi-au trecut aseară, toate, sper…
Acum astept sa treacă timpul. Am hotărât sa nu mai mergem la hotel după repetitiile de la 3 pentru ca doar ne-am obosi inutil , cu drumul si toate cele… Unde mai pui ca circulaţia va fi aglomerata de cei 15.000 de oameni care vor veni la semifinala.
Am ales sa mergem la masa aici. După aceea trebuie sa îmi spal parul sa stau din nou cu el pe bigudiuri. Arat foarte amuzant cu ele in cap. Intr-o zi o sa va arat o poza.
In timp ce doamna asta draguta imi spală parul îmi amintesc de întâlnirile “cu noroc” sper, de zilele trecute.
Sa va povestesc: alaltaieri am fost programati la un matinal la TV2 . M-am trezit la 4.30 sa mă aranjez, sa mă pregătesc, la 5.30 ne lua maşina de la hotel. Când am ajuns la TV, am fost poftiti intr-o camera de protocol unde erau alţi invitaţi foarte draguti care ne-au poftit inauntru. Era si un domn in jur de 60 de ani, blondut, simpatic, care mi-a făcut cel mai frumos compliment de pana acum: “how can you look so pretty so early in the morning?” M-am fastacit, m-am dus sa-i întind mana sa-i multumesc, el mi-a spus: “Hello, I am Johnny!”. Si m-am retras… Când colo ghiciti cine era… Exact! Era Johnny Logan, singurul artist care a câştigat Eurovisionul de 3 ori! Am si autograf, am si poza…
Partea cea mai faina acum vine: cel care făcuse programarea pentru noi gresise ziua… De fapt aveam matinalul a doua zi si singurul “motiv” pentru care ne trezisem la ora aia a fost ca sa ne întâlnim cu Johnny Logan! :)))

Ieri m-am întâlnit cu Rybak si mi-am făcut si poza… Doar ca eu eram la machiaj cu bigudiurile in par :)))

Astea sunt gandurile mele înainte de semifinala…

Doamne ajuta!

11 Responses to “Cu trei ore inainte…”

  1. carmen65n Says:

    Dragii mei, ati fost minunati. Perfecti! Nu puteati face mai mult. Un spectacol elegant, rafinat, de clasa! Chiar le-ati aratat ceva europenilor! Va iubesc, admir si votez din tot sufletul.Bafta!

  2. elEna Says:

    Paula,

    Ai fost fantastica! Femeie, vai de barbatul ala care te are in casa cu asa o voce; sta hipnotizat zi si noapte, nu mai apuca sa faca vre-un gest sau sa ia vreo decizie. Hihihihih
    Felicitari tie, lui Ovi si echipei. A fost un show de exceptie.

    A, eram sa uit. Felicitari pentru blog. Nu stiam ca exista. Il pun pe lista paginilor favorite sa nu pierd vreo vorbulita…

  3. alexnadra Says:

    felicitari pt lucul 3..
    meritati locul 1…
    ati facut o treaba excelenta acolo..
    nu am fi putut avea reprezentanti mai buni decat voi
    va auziti foarte bine impreuna…poate pe viitor vor mai fi ceva colaborari …
    felicitari inca o data
    ati fost superbi

  4. diana Says:

    Minunat,Paula!Ai cantat superb,impecabil!!
    Suntem invingatori,locul 1e al tau,stim cu totii cum a castigat Germania😆

    Milioane de felicitari de la noi toti!

  5. floridecamp Says:

    felicitari,paula!!!!!!m-ai facut asa de fericita !!nimeni nu m-a crezut cand le-am spus ca ai sanse!!!!si totusiii……..ai o voce mult prea deosebita sa nu treaca barierele- ma votezi-te votez
    si acum ca esti laureata ai dreptul la odihna suprema!!!!pupici!!!!

  6. ivvo Says:

    Locul trei face cat locul intai la cum au decurs lucrurile!Voi sunteti adevaratii castigatori!Felicitari!

  7. Cristina Says:

    Esti o scumpa. Am vazut ca erai putin dezamagita cand ai ajuns in tara.
    Nu fii trista! Noi va iubim si stim ca voi trebuia sa fi castigat!

  8. Florin PAVEL Says:

    Melodia este superba…tu canti superb,…si de asemenea arati intr-un mod divin…tine-o tot asa si ai grija de tine.

  9. Florin PAVEL Says:

    Esti ca un inger….

  10. CatoiuRazvan Says:

    Foarte simpatica intamplarea🙂 … cu siguranta a meritat sa va treziti asa dimineata ca sa va intalniti cu Johnny Logan (foarte tare :D)
    Felicitari tie si lui Ovi pt locul 3 ocupat, care mi se pare cu atat mai valoros cu cat anul acesta au fost mult mai multe piese foarte bune fata de anii trecuti. Bravo tine-ti-o tot asa !
    Cu respect, Razvan din Buzau


Leave a Reply

