Ne apropiem

Va rog, nu fiti suparati ca nu am mai apucat sa scriu, asta inseamna ca am fost foarte ocupati cu munca, repetitii, interviuri.

Ieri a avut loc cea de-a doua repetitie, am fost putin stresata pentru ca aveam o “usoara instabilitate” din cauza pantofilor noi pe care mi i-am pus in picioare. Ati vazut repetitia? Suntem cu totii de acord ca e mai bine sa imbrac tinuta neagra, sau mai dezbatem?

Contrar sfaturilor stilistilor TVR, eu am vrut sa incerc neaparat si tinuta “silver” sa vad cum da pe camera pentru ca mi-a placut foarte mult o idee pe care am primit-o de la Adrian Oianu cu ceva timp in urma: sa incercam un contrast intre Ovi – inflacarat si plin de pasiune :-))) , si eu, care, la inceput, eram de gheata si, treptat, cedam “avansurilor” lui si ma topeam in “focul pasiunii”. Mi-a placut cum dadea pe ecran, paream ca “iesita din pian”.

Problema e , insa, ca se pierde, cred, putin din “nobletea” tinutei. Parca tinuta neagra e mai “classy”, mai distinsa.

Totodata, linia corpului se vede mai bine in negru.

Astept pareri…

In fine, dincolo de repetitiile pe care le-am avut ieri si care au iesi, din nou, muzical, foarte bine, m-am speriat cumplit de flacara de pe pian din finalul notei inalte. Era atat de fierbinte incat aveam sentimentul ca am ramas fara sprancene si fara gene, m-am panicat putin dar m-am redresat urgent. V-ati dat seama de momentul asta de slabiciune? Va intreb pentru ca vreau sa stiu daca sunt suficient de pregatita pentru “neprevazut”, trebuie sa reactionez foarte bine in orice conditii, sa maschez orice sentimente care nu sunt “din piesa”.

Ieri am avut, din nou, o conferinta de presa in cadrul careia am primit un premiu foarte important pentru noi: Locul 1 la Eurovision 2010, in urma votarii tarilor neparticipante la ESC. Ne-am bucurat si le-am multumit din suflet, le-am spus ca ne onoreaza si speram sa nu fie asta singurul premiu pe care il primim :-)))

Azi avem spectacol la Eurovision Village si este deschiderea oficiala, va mai trimit si poze pe twitter daca apuc.

Intre timp a avut loc petrecerea Macedoniei unde ne-am simtit excelent, am dansat si ne-am destins cum nu am facut-o de mult! Am interpretat trei piese (una a fost surpriza, a decis Ovi, pe loc, sa o cantam, noroc ca mai stiam putin din versuri :-)) ).

A doua zi am avut spectacol in Ballroom, ne-am intalnit cu niste romani din Oslo care au fost foarte draguti, ii salut cu drag.

Am facut cateva poze pentru Adevarul cu cei doi colegi simpatici veniti sa scrie despre Eurovision (apreciez implicarea lor, faptul ca sunt atat de draguti, mereu) .

Am vizitat putin portul, am vazut cladirea Nobel, am ramas socata cand am vazut un vas de croaziera IMENS: era cat un bloc.

Mi-e putin teama sa petrec prea mult timp afara, ma ustura putin gatul si mi-e teama sa nu racesc… Oricat de tentant ar fi sa vizitez mai multe locuri, trebuie sa ma concentrez pe munca, sa am grija de mine sa nu ma prinda curentul. Ovi a promis ca, dupa Eurovision cand ne vom mai linisti, ne va invita in Norvegia si ne va arata tot ce e mai frumos.

Va las acum. Multumesc ca ati citit gandurile mele.

Va imbratisez.

Leave a Reply

