Prima repetitie

A doua zi a fost grea! A început la ora 6 când, după încă o noapte in care nu am putut dormi din cauza grijilor, revizuind coregrafia din nou si din nou, gandindu-mă la ce as putea face in plus pentru show-ul nostru, m-am trezit tot ingrijorata ca voi fi obosita intr-o zi foarte importanta, atât de importantă încât am si uitat ca, pe langa PRIMA REPETITIE, aveam si conferinţă de presa. Fetele din Backing păreau putin emotionate la micul dejun, sau poate stresate, insa mai târziu mi-am dat seama ca nu era niciuna din astea, căci au fost, la prima repetitie, impecabile!
Putin dupa 7.30 ne aştepta autocarul in fata hotelului si m-am bucurat de cele 20 de minute pana la Telenor Arena pentru ca am putut sa o sun pe Doamna Dutescu sa îmi incalzesc vocea.
Mergea bine.
Am ajuns la sala destul de repede, am fost ghidati spre un vestiar pe care scria “Romania”, unde  aveam loc sa ne schimbam. După o mica încălzire a vocilor fetelor am plecat spre o camera speciala unde se faceau probele de casti care erau calculate pentru FIX 30 de minute, timp in care am cântat piesa de câteva ori si am fost increzatori vazand ca e totul OK si ca nu avem emoţii deloc .
In continuare m-a urmărit “dilema” costumatiei. Voiam sa fac câteva poze sa le postez aici, sa vedeţi si voi si sa imi spuneti ce părere aveţi. Nu am avut, insa, timp.
M-am decis sa port, azi, costumul negru, iar sâmbăta , pe cel argintiu. Va rog sa vedeţi repetitiile, sa va daţi cu părerea.
Pe scena mare totul era aranjat la secunda si…cu centimetrul… Serios, nu glumesc, mi-a venit sa rad când am văzut ca unul dintre băieţii de la tehnic a venit sa îmi masoare lungimea bratului microfonului si unghiul făcut. Ca sa nu mai vorbesc de semnele făcute pentru pian, scaune, etc.
Prima data am cântat piesa doar pentru sunet. Fetele din Backing erau zambitoare, linistite, increzatoare. Le-am spus ca nu ştiu dacă e semn bun, insa eu nu am emoţii deloc… Mi-au răspuns intr-un glas, la fel de zambitoare: “nici noooooi”. M-am linistit.
A doua, a treia, a patra oară a fost pentru camere, pentru lumini, iar ultima oară, pentru pirotehnie. Alte 40 de minute s-au dus intr-o clipa.
Dupa repetitii am avut şedinţa de “viewing”, adică timp de 20 de minute am stat sa analizam performanta de scena si le spuneam celor de la lumini, sunet si imagine ce alte corectii ne dorim pentru apariţia noastră. Şedinţa a fost o surpriza placuta pentru ca multe dintre temerile mele s-au infirmat si mi s-a confirmat faptul ca multe dintre repetitiile noastre recente au fost de mare folos!
Ce avem de corectat?
1: emotia de spectacol, traducerea ei in “jocul nostru”, lucru care va fi vital pentru “transmiterea” mesajului de dragoste dintre personajele noastre – al meu si al lui Ovi.
2. Siguranţa – mereu când calci pe o scena de o ASA importantă trebuie sa te obisnuiesti cu locul, cu denivelarile podelei, cu ”locul” publicului, cu sunetul salii, cu atitudinea pe care trebuie sa o afisezi in contextul respectiv. De aceea sunt 3 repetitii majore, ca noi sa intelegem si sa ne insusim exact atitudinea pe care ne-o dorim pentru publicul nostru, pentru voi. Am si intrebat unde sunt camerele de prim-plan, cele generale, etc, am înţeles care sunt unghiurile pe care trebuie sa le afisam in asa fel încât “jocul” cu camera sa fie surprins corect.
Este foarte important de ştiut ca ceea ce s-a filmat pe net nu este varianta finala, este un draft in lucru – asta este rostul repetitiilor, pentru asta muncim.

După asta am fost la conferinţă de presa unde am fost luaţi pe sus… Ne-am simţit bine, am glumit, am cântat, ne-am destins. Apoi am fost invitaţi in “interview room” unde am stat …multisor si am vorbit, atât Ovi cât si eu, poate putin prea mult pentru doi cantareti care au cântat la repetitii peste o ora non stop.

Apoi am fost invitaţi la Ambasada Romaniei din Oslo unde am “profitat” de amabilitatea Ambasadorului si a oficialilor care au fost mununati! Multumesc din suflet tuturor romanilor veniţi la Ambasada pentru a ne întâlni si a ne arată susţinerea lor! Va trimitem, si noi, toată dragostea!
Apoi am ajuns la hotel, m-am bucurat cand am vazut cum creste numărul vizionarilor repetitiei noastre pe YouTube de la o ora la alta, m-am uitat putin la câteva piese ale lui Skunk Anansie, am sunat-o pe doamna Dutescu care s-a asigurat ca este totul bine cu vocea mea si acum, la ora 10 (11 in tara) , mă bucur de apus in amintirea unui curcubeu care mi-a zambit acum o ora.
Noapte buna, dragilor. Sunt franta!
Mâine avem o emisiune (Ovi), un interviu, o proba de sunet pentru “Eurovision Village” si petrecerea Macedoniei. O sa am mai mult timp pentru poze. Pe curând!

Leave a Reply

