Cu drag..

Dragii mei,

Mi-am dorit foarte mult ca, de Paste, sa va pot oferi un album de suflet, un album de Cantece Sfinte si de Pricesne. L-am inregistrat, o parte, de-a lungul timpului, cu ajutorul lui Calin Ionce, si, in ultimele saptamâni, cu ajutorul lui Sergiu Tuhutiu, care a muncit cu tot sufletul pentru a-l termina si pentru a fi disponibil in Saptamana Sfanta.

Albumul este gratuit in format digital si îl puteţi descarca de aici.

Sărbători cu bine!

Cu drag,
Paula

11 Responses to “Cu drag..”

  1. jullia Says:

    Superb album! Se potriveste de minune vocea ta pe aceste cantece. Chiar imi prinde bine sa ascult albumul acesta, si sa simt ca intr-adevar vin sarbatorile pascale (si nu la modul comercial cum suntem impanziti zi de zi din toate partile).
    Sarbatori fericite, Paula! si bafta la Eurovision😉

  2. RaisaLari Says:

    Multumim tare mult Paula !! :-*

  3. kamy Says:

    superb album, superb gest, mult succes la eurovision si nu uita ca suntem alaturi de tine, vocea ta exceptionala este un adevarat balsam pentru sufletul meu

  4. Florin Eugen Ionescu Says:

    Multumim pentru acest cadou frumos😉

    Sarbatori Fericite!

  5. DeUtZa (Andreea) Says:

    Multumim tare mult pentru album! Dragutza ca intotdeauna!

  6. Maria Says:

    Draga Paula, multumesc e prea putin……..insa dupa un asa cadou pe care ni l-ai facut, iti dai seama ca, orice cuvinte ar fi prea sarace.. Un cadou atat de “mare”, ne-a trimis Dumnezeu, prin tine!!!

    Sarbatori calde, pline de sfintenie si pace!.. iti dorim din tot sufletul, eu si fam mea.

  7. Paula Seling – De ce ma urasti tu, frate « Paula Seling Says:

    […] Paula Seling – De ce ma urasti tu, frate April 1, 2010 — Ioana Sandor Puteti asculta piesele de pe albumul de Pricesne pe pagina Paulei de pe Trilulilu, sau il puteti descarca de aici […]

  8. marian Says:

    Buna

    Cum as putea avea si eu albumul pricesne ca mi-l doresc din tot sufletul.Ascult tot timpul “Asa vorbeste Domnul Slavei ” si m-i se cutremura tot in mine.

    va rog sin suflet sa ma ajutati sa primesc si eu albumul.

    daca as fi in tara sigur l-as cumpara.

    Va multumesc anticipat.

  9. Chris Banescu Says:

    Wow, wow, wow! Superb! Magnificent music! Intradevar acest album este plin de har ceresc si suflet. Te simti purtat pe aripi de ingeri cand asculti. Ochii ti se umpla de lacrimi la puterea adevarului exprimat in musica.

    Paula ai un dar de la Dumnezeu care lumineaza in intunericul lumii si maturiseste despre Isus, cel care este Calea, Adevarul, si Viata.

    Multumesc! THANK YOU!

  10. Sorin Says:

    Multumesc pentru album, Paula🙂

  11. Marius Matei Says:

    Cum pot avea CD-ul de pricesne? de pe transfer.ro nu se mai poate descarca. Please help.


Leave a Reply

