Playing with fire

Au fost cateva saptamani nebune. Am senzatia ca am fost peste tot, ca am cantat non-stop, ca mai aveam putin si ramaneam fara suflu in pregatirea momentului prezentarii pieselor.
Nu imi amintesc toate detaliile ultimelor zile, nu stiu exact cum s-a intamplat totul si inca imi vine sa intreb daca e adevarat. E-adevarat… “Playing with fire” va reprezenta Romania la Eurovision la Oslo.

Va multumesc, dragii mei, pentru vot, pentru sustinere, pentru ca imi sunteti alaturi de atata vreme! Sunt cea mai fericita sa va stiu langa mine!

Vreau sa stiti ca  succesul nu este doar al nostru, al lui Ovi si al meu. La momentul de 3 minute pe care vi l-am prezentat in spectacolul de sambata seara a participat o echipa implicata, dornica de a face totul perfect: Fundatia Culturala Phoenix – Norica, Esme, Ionut, Marian, Paul Nanca, echipa pirotehnica Golden Ideas, echipa Inedit Satu Mare (care se ocupa de toate tinutele de scena), fetele din backing – Alexandra Craescu si Oana Puscatu, doua voci excelente, obisnuite cu scena inca de la Megastar si atent indrumate de Crina Mardare; Bianca Purcarea, pe care am intalnit-o pe podium in festivalul “Cantecul Orasului Ramnicu Sarat” si care m-a impresionat cu seriozitatea, profesionalismul si, de ce sa nu recunosc, cu frumusetea ei, Andrada Suliman, o solista experimentata, profesionista, cu o vointa de fier, cu o voce sigura si cu dorinta de a reusi. Toate patru au muncit zi de zi, cu implicare si devotament. Va multumesc mult, fetelor, sunteti minunate, succesul este al vostru, in mare masura!

Doamna Gabriela Dutescu a fost, intreaga perioada, foarte importanta pentru reusita proiectului, mai ales ca, in toata pregatirea, am fost, Ovi si cu mine, extrem de solicitati si dansa a facut ca, in ciuda oboselii, vocile noastre sa functioneze perfect. Toata dragostea, doamna, sa fiti sanatoasa, sa ne fiti alaturi mereu!

Il felicit si pe Andrei Tudor, compozitorul piesei “It’s not too late”, o piesa care mi se potriveste minunat. Alaturi de mine pe scena a fost Kamara si cei trei baieti minunati din backing: Felix Dumitrescu, Marcel Lovin si Anthony Ikwuagwu, voci minunate, adevarati profesionisti, personalitati excelente, caractere minunate. Succes mult pe viitor, felicitari Danei Dorian pentru asa elevi! Sper sa ne mai intalnim pe scena si nu numai!

Multumesc Danei Argesan pentru machiajul dn seara de concurs, lui MAX (hair stylist) – Marius Costea pentru toata implicarea si bunavinta!

Am fost foarte impresionata de organizarea oferita de Televiziunea Romana impreuna cu Adevarul, de Marina Almasan si de toata echipa de la Circul Globus, incepand cu cei de la sunet si lumini si terminand cu doamnele de la cabine care mi-au calcat rochita.😉
Multumesc lui Cristi Serban pentru incurajari, eforturi, implicare si sustinere, pentru pozele pe care ni le-a facut pe tot parcursul competitiei!

Multumesc “familiei” de prieteni de aici, de pe www.paulaseling.ro, celor de pe facebook si twitter! Sunteti minunati!
Doamne ajuta!

One Response to “Playing with fire”

  1. maria Says:

    felicitari,Paula!
    Promit ca te voi sustine pe toate site-urile eurovisionului,asa cum am sustinut-o si pe Elena anul trecut,si voi incerca sa fac sa fii votata de cei din alte tari:)
    Ai meritat sa castigi,iar acum trebuie sa incepi promovarea in toata europa prin diferite materiale si site-uri:)
    Mi-e frica doar de show,intreaba pe toata lumea,chiar si pe coregrafi din alte tari,ca sunt sigura ca poate iesi si ceva spectaculos:)


Leave a Reply

