Dupa gripa porcina, o noua boala ameninta Romania: imaginatia porcina

Vestea a cazut ca o “bomba” in timpul mini vacantei de la Viena.🙂
Intr-o publicatie mondena a aparut o stire complet falsa cum ca as avea grave probleme financiare. N-am sa spun numele publicatiei pentru ca nu vreau sa-i fac publicitate, dar pot sa va zic ca m-am stricat de ras cand am citit articolul.

Pentru orice eventualitate, pentru cei mai naivi dintre voi:

-nu am intentionat sa imi deschid sala de fitness in viitorul apropiat; sunt pasionata de fitness si atat.
-nu m-am imprumutat niciodata de la nicio banca pentru ca nu am avut nevoie.
-tocmai m-am intors dintr-un turneu in Canada.
-agenda de spectacole este complet plina pana in 23 decembrie cand plec sa petrec sarbatorile la Baia Mare.

Deci, pentru cei care lanseaza zvonurile acestea, ar fi bine sa ma sunati si sa ma intrebati inainte de a face glume. Oamenii v-ar putea crede, mai ales cei care inca nu stiu de boala care circula printre noi.

One Response to “Dupa gripa porcina, o noua boala ameninta Romania: imaginatia porcina”

  1. ionel torac Says:

    LOL Paula. Cu o foarte fina ironie ai scris acest post. Sunt ceva de groaza astia de la ziarele colorate. Bine ca au inventat ceva legat de partea financiara ca si asa este la moda lunile astea si nu au inventat alte bazaconii si mizerii ca sunt in stare de asa ceva.


Leave a Reply

