In asteptare

Eu sunt la hotel, putin stresata pana trec parcarea la “Armenian Youth Center” unde are loc spectacolul nostru, pana ma asigur ca totul functioneaza in parametri normali.

Am postat pe facebook cateva poze de ieri, de la CN Tower, nu stiu cat le gasiti de interesante, dar eu am fost profund marcata de podeaua de sticla, pentru a doua oara, oricat de “turistica” ar fi povestea asta. M-am apucat sa pasesc pe sticla de deasupra golului si eram convinsa ca simt aerul de dedesubt suflandu-mi printre degetele de la picioare. Cand am ajuns la centrul podelei am intrat in panica si oricat am incercat sa ma conving ca nimic nu se poate intampla, tot am inceput sa fug pe rama sticlei, spre margine, sa scap odata de golul de 447 de metri de sub mine.

Gata, au venit dupa mine, ma duc la probe.

Va pup. Ne “vedem” mai tarziu.

One Response to “In asteptare”

  1. Ligia Says:

    buna Paula🙂

    nici nu stiu de unde sa incep .
    ti-Am descoperit piesele noi tocmai azi, asta poate din cauza distantei care nu imi permite sa fiu la zi cu noutatile.

    Sunt plecata din Romania de aproximativ 8 ani, si printre artistii romani pe care i-am “adus” cu mine in tara soarelui-rasare, au fost: un album al trupei 321 ( pentru ca unchiul meu e tobosarul trupei) si Paula Seling.🙂 ( pentru ca muzica ei mi-e de suflet )😉
    Prinsa cu viata de aici si responsabilitatile care au crescut in numar cu fiecare an, timpul nu mi-a mai permis sa ma informez asa cum mi-ar fi placut de proiectele artistilor mentionati mai sus🙂. Cu unchiul meu am pastrat legatura asa ca el imi spunea mereu de ceva concerte importante sau albume noi… insa cu Paula Seling nu comunicasem niciodata… asa ca am ramas cu amintirile…

    Azi am gasit pe youtube piesa ta, “tu nu vezi” …
    apoi… “infometata” de mai mult, am cautat si am descoperit site-ul tau apoi blogul…

    Si uite asa am ajuns , acum, sa-ti scriu…

    In primul rand, doar sa stii, ca desii anii au trecut, melodiile tale mereu ma zidesc🙂
    Unii sau majoritatea ajung la un nivel ca mai apoi sa coboare.. insa la tine exista exceptia🙂
    Tu mereu urci !
    Felicitari pentru proiectele si efortul muncii tale, care are roadele asteptate🙂

    Apoi, ceea ce m-a impins sa-ti mai scriu, este si propunerea unui interviu .
    Insa acest interviu nu va ajunge in nici o revista… sau ziar…
    Este vorba de un site … http://www.fiidiferit.com
    un site crestin.

    Am inceput incet… si tot incet ne extindem…
    Este dedicat tuturor romanilor, indiferent la ce margine de lume s-ar afla .
    In el informam si oferim informatii …
    Nu suntem profesionali… nici nu cred ca vom ajunge vreodata, dar se pare ca aforturile noastre ajuta . Acesta e motivul pentur care continuam sa existam.

    E vorba de un site… diferit.. cum si numele spune…
    Nu ne limitam la o anumita religie… nici la un anumit gen de muzica sau mentalite…
    de aceea sunt bucuroasa sa-ti propun acest interviu… pe un site crestin.

    Putini artisti romani mai stiu respecta ceea ce inseamna valorile crestine ale poporului nostru, in meseria lor…. iar in cazul muzicienilor, aceasta se observa in expresarea prezentata in versuri, vestimentatie, viziune, scop… … si multe altele….

    Am urmarit de-a lungul anilor ceea ce inseamna Paula Seling pe micul ecran si la posturile radio… si am ramas placut impresionata de tot ceea ce are legatura cu persoana ei🙂.

    Deci, nu ma mai lungesc😛
    sper sa nu te fi plictisit, si sper ca am reusit sa fiu clara🙂
    astept raspunsul tau, si apoi vom lua legatura ca sa iti trimit intrebarile.

    Salutari de pe taramurile Spaniei,
    Ligia Trinca


Leave a Reply

