In Canada

Va salut.
Scriu pe fuga, din Canada, am ajuns candva ieri, dar de fapt azi dupa ora Romaniei si mi se pare ca totul este un fel de vis frumos. Sunt confuza din cauza schimbarilor de fus orar insa ma gandeam sa va anunt ca totul este bine, oamenii frumosi si draguti, ospitalieri si senini si ne-au primit minunat asa ca de cand am ajuns traiesc in sarbatoare.

Mergem sa inchiriem sculele si sa facem o scurta recaputilare a programului de maine, repetitii si …putine cumparaturi.🙂 (apropo, mi-am luat noul album Mariah Carey, din Paris si sunt fericita!)

Despre drumul cu avionul din “ziua cea mai lunga”, in afara de turbulentele care mi-au pus cafeaua pe pantaloni in ultima parte a zborului, pot sa spun ca a fost usor, cu desene animate si “romance and comedy” la televizor, dar si cu genunchii nervosi ai doamnei din spate care era suparata pe mine ca scaunul meu era stricat.

Va imbratisez si, pe cei din Toronto si imprejurimi, va asteptam maine seara, Mihai si cu mine, la concertul pe care il vom sustine la Armenian Youth Center la ora 19.00 (ora Canadei).

Toate cele bune!

Leave a Reply

