Ce-a fost si ce urmeaza

Spectacolul Jessy Dixon a fost tare frumos, frumos ca publicul, ca vocea si stralucirea lui Jessy, ca inaltele curate si pline de armonice ale Elsei, pianista.
Desigur, cand voi mai fi intrebata de momentele emotionante petrecute pe scena, am sa raspund, de acum, si deschiderea si duetele cu Jessy Dixon, o minune de amintire de-mi vine sa plang ca a trecut – cum spuneam candva: “un alt vis frumos bifat. Au mai ramas… restul”
Am avut, zilele astea, printre stranuturi si frisoane (…da, iar ma lupt cu o raceala), un spectacol frumos la Bacau, unde am si fost in juriu la prima editie a festivalului “Neghinita” – bravo organizatorilor, doamnei si domnului Tanasa, pentru toate eforturile. Am cantat, in recital, in aceeasi seara, la Ramnicu Sarat, la festivalul “Cantecul Orasului Ramnicu Sarat” unde am avut placerea sa ascult voci tare bune si sa-l revad pe dragul de Titus Andrei, venit, ca de fiecare data, sa asculte si sa dea premii celor care onoreaza viitorul muzicii romanesti, in concurs.
Si am plecat mai departe la Brasov unde a nins saptamana trecuta, ca in povesti a nins. Poate ca acolo am racit, cand am refuzat sa-mi iau puloverul de iarna.
Am ajuns in Bucuresti, in casa era frig frig de cand nu mai locuiam acolo si se facuse prea toamna si, pe langa partea… termica, mai era si pustiul casei parasite. Am inceput repede sa fac putina dezordine ca sa simt ca e acasa.
Ieri, dupa inregistrarea emisiunii “Weekend cu Monica Dascalu” si dupa inregistrarea unui spot tv m-am dat batuta, m-am declarat infranta de raceala si gata, tusesc si acuma trebuie sa iau si antibiotice. Nu-i nimic, ma “dreg” in emisiunea de pe TVRi RO.Air unde va invit sa vedeti cum o sa cant racita cobza (toamna, de obicei, a fi racita este starea mea naturala).

Astept cu nerabdare turneul in Canada, astept sa cant mult, sa ma tina glasul la ce chef de cantat am😉
Nu uitati, dragi romani din Canada:
31 Octombrie – Toronto
1 Noiembrie (de ziua lui Paul) – Montreal
6 Noiembrie – Ottawa
8 Noiembrie – Kitchener

PS: nu uitati, saptamana asta mai gasiti Jurnalul National, editia de colectie si CD-ul cu 20 din cantecele mele. Carmen Anghel si ceilalti s-au intrecut pe ei, editia a iesit frumoasa, emotionanta. Multumesc tuturor, multumesc Marius Tuca!

Leave a Reply

