Zi de zi

Stii cat te iubesc?

E candva, undeva, dincolo de ora noua,
Nu mai stiu daca-i frig sau daca inca mai ploua
Un sarut, ma atingi ca o geana de lumina
Si tresar, te privesc, tu zambesti
Iar eu ma-ncant de clipa ce-o sa vina

Doar un gand, impletit intr-o privire calda
Te atingi si un moment am crezut ca noaptea o sa piarda
Dar m-ai prins si usor te-am cuprins zambind de mine
Ma privesti, te sarut, ma cuprinzi
Si ma infior de cat imi e de bine

Ne e atat de bine, ne e atat de bine.

Zi de zi sunt mai tot fericita si iubesc mai mult  
Zi de zi descopar ca tu esti tot ce de-o viata am vrut
Zi de zi ma intreb ce am facut sa merit tot ce-mi dai
Zi de zi incerc si eu sa-ti daruiesc tot ce visai
Zi de zi sunt mai tot fericita si iubesc mai mult
Zi de zi descopar ca tu esti tot ce de-o viata am vrut
Zi de zi ma intreb daca mai sunt oameni atat de fericiti ca noi.

E candva, undeva, intr-o lume aproape noua,
Suntem doi, ne iubim, ce conteaza daca ploua
Nu mai stiu daca-i frig sau gandul ma infioara
Trupul tau, gustul tau
Sau dorinta de a te avea incepe sa ma doara.

Si mi-e atat de bine, ne e atat de bine.

Zi de zi sunt mai tot fericita si iubesc mai mult
Zi de zi descopar ca tu esti tot ce de-o viata am vrut
Zi de zi ma intreb ce am facut sa merit tot ce-mi dai
Zi de zi incerc si eu sa-ti daruiesc tot ce visai
Zi de zi sunt mai tot fericita si iubesc mai mult
Zi de zi descopar ca tu esti tot ce de-o viata am vrut
Zi de zi ma intreb daca mai sunt oameni atat de fericiti ca noi.

One Response to “Zi de zi”

  1. Paula Seling – Zi de zi « Paula Seling Says:

    […] Seling – Zi de zi September 23, 2009 — Ioana Sandor Paula Seling – Zi de zi, piesa de pe albumul “Ma voi intoarce”, lansat in anul […]


Leave a Reply

