Paula Seling – Ochii tai

Noul videoclip, “Ochii tai“, a fost lansat si pe YouTube!

Citat de pe site-ul Paulei: “Am emotii pentru ca sunt multe lucruri de care depinde drumul unui cantec, mai ales daca este produs de o casa mica de productie precum Unicorn Records. Eu sper sa va faca placere sa il vedeti, noua ne-a facut mare placere sa-l filmam pentru voi, in primul rand pentru ca a fost o intreaga aventura, si in al doilea rand pentru ca m-am gandit mereu la voi, in timpul filmarii.
Am filmat langa o cariera de piatra si am petrecut o jumatate de zi umbland prin padure in cautarea unui loc foarte special pe care Radu l-a gasit pe internet, in niste poze. Nu a fost un lucru foarte placut nici pentru tocurile mele, nici pentru picioarele mele, insa-i musai sa faci un sacrificiu cand vrei sa iasa bine😉 .
Ca din intamplare, cu mai mult de o jumatate de an in urma, tot Radu a “descoperit” un pian rosu, intr-o sala deosebita, langa Brasov. Stiam ca trebuie sa-l folosim intr-o filmare, arata prea frumos, asa ca iata ca a venit si momentul lui si sincer, imaginile cu pianul rosu sunt printre preferatele mele.
In ceea ce priveste filmarea din apa, va las sa va ganditi cam cum credeti ca a fost facuta. Astept pareri pe forum.
😉 ”

3 Responses to “Paula Seling – Ochii tai”

  1. Ochii tai « Paula Seling Says:

    […] January 11, 2009 — Ioana S. Ochii tai ma poarta unde vor doar ei Ma-nalta printre vise, povesti descrise Printre amintiri Vocea ta ma […]

  2. Anne Says:

    “Ca din intamplare, cu mai mult de o jumatate de an in urma, tot Radu a “descoperit” un pian rosu, intr-o sala deosebita, langa Brasov.”
    Atât de multe lucruri frumoase la Brasov (sau lânga Brasov)🙂

  3. Paula Seling – In your eyes « Paula Seling Says:

    […] Paula Seling – In your eyes June 14, 2009 — Ioana S. “In your eyes”, versiunea in limba engleza a piesei “Ochii tai“. […]


Leave a Reply

