Zburator

Zburator, pe cerul instelat
In lumea ta mi-ai luat inima
Cer inalt argintul din povesti
Cand dorm doar tu mai esti lumea mea
Ti-am lasat un loc pe perna mea
In vis.. ma strange la piept
Si de vrei sa-mi lasi parfumul tau
Si maine am sa te-astept

Te iubesc de-atunci
De cand mergeam pe aleea gri
Tu nu stii
Te iubesc de-atunci
De cand eu te priveam pe furis
In luminis

Dragul meu
Tu zbori departe-n cer
Si apari de nicaieri… steaua mea
Ti-amintesti baloane de sapun
Si dealul florilor
Pe lumina dintre nori pluteam
Deasupra grijilor

Te iubesc de-atunci
De cand mergeam pe aleea gri
Tu nu stii
Te iubesc de-atunci
De cand eu te priveam pe furis
In luminis

Te iubesc si azi
Cand m-am lasat
Dusa de val
Tu nu esti la mal
Te iubesc de-atunci
De cand sub ploaie ne-am ascuns
Dar tu te-ai dus… Zburator

3 Responses to “Zburator”

  1. Paula Seling - Zburator « Paula Seling Says:

    […] Seling – Zburator March 18, 2009 — Ioana S. “Zburator“, piesa de pe noul album al Paulei, ce va fi lansat in curand, intitulat “Culeg […]

  2. Paula Seling – Zburator « Paula Seling Says:

    […] Seling – Zburator May 16, 2009 — Ioana S. Paula Seling – Zburator, 07 mai 2009, live la “Rai da’ […]

  3. Paula Seling – Zburator « Paula Seling Says:

    […] Seling – Zburator July 21, 2009 — Ioana S. Paula Seling – Zburator, live 29 iunie 2009 in cadrul emisiunii “Celebri sau nu”, de pe Antena […]


Leave a Reply

