Paula a cantat pentru studentii AIESEC

Intr-o atmosfera superba, in Sala Mare a Teatrului National din Capitala, Paula a cantat, luni seara, la Ceremonia Oficiala de deschidere a evenimentului EuroXpro 2009, eveniment dedicat tinerilor si in care se promoveaza Romania.

Spectacolul a fost deosebit de reusit, Paula, pianul, sala plina si publicul (studenti straini in cea mai mare parte, dar si romani, profesori, oficialitati si… prieteni ) au interactionat cu Paula la fiecare melodie.

Paula a fost foarte incantata de public si dupa spectacol ne-a declarat : „M-am simtit ca in mijlocul unor buni prieteni, intr-o seara speciala. Aveam mari emotii inainte sa urc pe scena pentru ca urma sa cant pentru cateva sute de tineri care nu auzisera niciodata muzica mea (doar 30% dintre cei prezenti erau romani, ceilalti erau studenti de prin toate colturile lumii). Dar, dupa primele acorduri, pianul si cu mine ne-am relaxat pentru ca am descoperit, inca o data, ca muzica este un limbaj universal si… mai ales ca limba romana este usor de cantat si de retinut si pentru cei ce o aud prima oara : am cantat impreuna, am ras, ne-am distrat.”

2 Responses to “Paula a cantat pentru studentii AIESEC”

  1. codruta Says:

    a fost minunat!🙂

  2. Ana Says:

    A fost de vis, Paula i-a incantat pe oaspetii internationali si ne-a facut sa ne simtim mandri ca suntem romani!

    Mariana


Leave a Reply

