Sarbatori fericite !

Dragii mei,

Vreau sa va urez, din suflet, sarbatori frumoase, cu caldura, iubire, cu multa fericire.
Acum, cu sarbatorile la usa, ma gandesc cu drag la anul care a trecut, la tot ce mi-ati daruit, zi de zi, ascultandu-mi muzica. Vreau sa stiti ca eu exist pe scena pentru si datorita voua.
Va multumesc din suflet ca existati!

Sarbatori fericite si la multi ani!

Cu mult drag,
Paula

4 Responses to “Sarbatori fericite !”

  1. lumi Says:

    La multi aaaaniiii! Te pupam si noi cu drag!
    Sarbatori cu multa bucurie!

  2. Raisa Says:

    La multi ani Paula!!!
    Sa fii iubita si multa fericire alaturi de cei dragi!
    Te pupam!!!:*:*:*

  3. eugen Says:

    Draga Paula,

    Sa iti dea Dumnezeu sanatate iar noua ani multi, ca sa iti mai ascultam vocea ta inegalabila.
    Sarbatori fericite si un An Nou plin de impliniri
    Eugen si Gabriela Lois

  4. anabaias Says:

    La multi ani si din partea mea…..Noi trebuie sa-ti multumim caci prin muzik ta ne faci sa fim mai buni si ne umpli sufletul numai cu energie pozitiva……multumesc ca existi..te pup


Leave a Reply

