Paula Seling & Byron

Pe 10 Octombrie la Palatul Copiilor, trupa Byron a sustinut un concert unplugged, avandu-i ca invitati speciali pe Paula Seling si Alexandru Andries. In cadrul acelui concert, Paula a interpretat doua melodii; piesa “Rad cand imi vine sa plang” si piesa trupei Byron, “Watercolor”.

Mai jos e inregistrarea piesei “Rad cand imi vine sa plang”, prezentata intr-un mod deosebit. Felicitari Paulei si trupei Byron !

Multumesc Anne, pentru filmulet.

4 Responses to “Paula Seling & Byron”

  1. Anne Says:

    Daca nu era Paula, nu stiu cand as fi descoperit eu trupa Byron. Si chiar merita, dupa ce vezi un concert al lor te bucuri ca ai asistat la asa ceva si te intristezi pentru ca nu mai poti sa vezi prea multe concerte cu altii, fiindca prea putini s-ar ridica la un asemenea nivel. Te obisnuiesti cu ceva bun si nu mai poti asculta ceva mai putin bun.
    Paula mi s-a parut chiar mai frumoasa in realitate decat in poze sau la tv!!! E chiar prea frumoasa, e prea de tot!…

  2. anabaias Says:

    superba interpretarea, se vede ca a fost un moment cu totul si cu totul deosebit, sincer imi pare rau ca l-am pierdut, oricum norocosi cei ce l-au vazut…

  3. codruta Says:

    šŸ™‚
    frumos

  4. Raisasz Says:

    super :*


Leave a Reply

