Anuca si Madalina

In cazul in care va intrebati cine sunt cele doua fete frumoase din spatele Paulei, ele sunt Anuca si Madalina, fetele care fac parte din trupa Paulei ca acompaniament vocal. Ele au terminat Scoala de Muzica si Conservatorul; Anuca a studiat pianul, iar Madalina vioara.

Recent am avut ocazia sa le intalnesc la un concert in loc. Golesti, jud. Arges si pot sa va spun ca Madalina e foarte draguta si e usor sa intri in vorba cu ea, simpatica, cu simtul umorului bine dezvoltat si amabila, iar Anuca e o companie placuta, joviala, inteligenta, agreabila si cu mult bun simt.

Daca doriti sa aflati mai multe despre ele vizitati site-ul Paulei, sectiunea “Trupa”.

( in stanga: Madalina, iar in dreapta: Anuca )

4 Responses to “Anuca si Madalina”

  1. anabaias Says:

    chiar ma bucur sa le cunosc…le-am cunoscut si eu la un concert, bine nu fata in fata dar le-am vazut de pe scena si mi-au lasat o impresie super buna….va pup si sper din suflet sa va cunosc candva…

  2. anabaias Says:

    rectific…pe scena

  3. Andreea Says:

    Simpatice.🙂

  4. marius Says:

    sunt deosebite rau! muziciene in toata regula! am o sensibilitate pentru una dintre ele:P aaaaaaaaaa inteles!


Leave a Reply

